سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند می فرماید : گفتگوی علمی در میان بندگانم دلهای مرده را حیات می بخشد؛ آن گاه که در آن به امر من برسند [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
.:یه پارچ آپ خنک:.

سلام..
نقل مکان کردیم دیگه!!
----
امروز بیکاری زده بود به کلم و حوصله ی درس و بحث رو هم نداشتم. همینجوری داشتم توی کامپیوترم چرخ می زدم که گفتم یه استفاده ی مفید هم بکنیم(جون عمت!). رفتم بابیلن رو باز کردم هر کلمه ایی که به ذهنم می رسید رو می نوشتم و خلاصه کلی از وقتم گذشت تا اینکه یاد یه کلمه افتادم. یاهو!
یاهو رو تایپ کردم و کلی براش مطلب اومد. از کلی زبون، فرانسوی و انگلیسی و بلاخره فارسی. برام جالب بود. نشستم و خوندم. این بود معنی یاهو به زبان فارسی:
جانورى که درقالب انسانى باشد،ادم حیوان صفت..

اندک مقداری به مخم فشار آوردم، البته یه خورده بیشتر از اندک مقداری بود، در واقع اندک مقداری نبود، خیلی بیشتر از اندک مقداری بود جوری که اندک مقداری جبوش کم می آورد و خلاصه..
خلاصه یه خورده فکر کردم و فهمیدم که ما بد بختا(ترجیهاً با خودم بودم!) گیر چه آدم حیوون صفتی افتادیم و خودمون نمی دونیم. جهت اطلاع این رو نوشتم، بعد نگید فلانی نگفتا..!!



.:یه رفیق:. ::: شنبه 87/8/11::: ساعت 2:21 عصر


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 1
کل بازدید :9055

>> درباره خودم <<

>>آرشیو شده ها<<

>>لوگوی وبلاگ من<<
.:یه پارچ آپ خنک:.

>>لینک دوستان<<

>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<